HTML

Házunk és Otthonunk Úriban

Családunk otthonának, házának blogja

Rovatok

Friss topikok

Címkék

Betegeskedés

eclipse86 2012.04.29. 16:37

Én kezdtem két héttel ezelőtt, torokfájással, általános levertséggel, fetrengéssel. Azután pár nap múlva jobb lett, és azt hittem ennyi volt. Majd folytatta a párom, ő azonban jobban  belemászott, köhögéssel, alapos náthával, hőemelkedéssel. Sajnos annyira nem volt jól, hogy se edzeni, se dolgozni menni nem tudott. Összességében már majdnem 10. napja tart, és bár javul, két felkészülési verseny is kimaradt neki. Közben rajtam is kiújult a baj, köhögéssel, náthával. Végül a kislányunk is elkapta, ráadásul kötőhártya-gyulladás is gyanús, még a tetejébe, mert csúnyán csipásodik és könnyezik. Most kamillázom, holnap elviszem a doktornőhöz. Én nem szedtem semmit, a pocaklakó miatt, csak egy kis mézesteát, az apja végigpróbálta a gyógyszertári recept nélkül kapható teljes arzenált, és úgy néz ki, egy kakukkfüves kanalas szer lesz a nyerő nála, remélem 1-2 napon belül az egész család teljesen egészséges lesz.

Így sajnos a holnapra és holnaputánra tervezett magfalvai programok ugranak, de helyette ha minden jól megy, jönnek a barátaink és kedden bográcsozunk egyet :) A szomszéd Lajos bácsiék kertrendezés közben kivágtak pár cserjét és kisebb fát, és megkaptuk a faanyagot, bográcsozáshoz és gyújtósnak kitűnő lesz. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uriotthon.blog.hu/api/trackback/id/tr74479477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása